شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۰۲

برپایی نمایشگاه هشت سال دفاع مقدس در سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین

نمایشگاه فرهنگی و هنری دفاع مقدس به همت روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین در محوطه پایانه آزادگان همزمان با هفته دفاع مقدس راه اندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین؛ در این نمایشگاه فرهنگی و هنری که به مناسبت هفته گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس برپا شده، المان ها، یادمان ها و برخی آثار به جامانده از شهدای دفاع مقدس از جمله شهدای قزوین گردآوری و در معرض دید عموم شهروندان و مسافران قرار گرفته است.

علی محمد حسینی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین در این باره گفت: قزوین در دوران ۸ سال دفاع مقدس پرونده و کارنامه درخشانی داشته و نثار سه هزار شهید مستندی بر این ادعاست.

 وی ادامه داد: اگر به فهرست شهدای شهر قزوین دقت کنید متوجه می شوید که درصد بالایی از این شهدا در سنین نوجوانی و جوانی راهی جبهه حق علیه باطل شدند و به فیض شهادت نائل شده اند. این شهدا گرچه به ظاهر در کنارمان نیستند اما ما و نسل امروز از برکت حضور معنوی آنها بهره می بریم و آرمان ها و اهداف مقدس آنان همیشه سرلوحه و چراغ هدایت ماست.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین هدف از راه اندازی این نمایشگاه فرهنگی و هنری نیز در ایام هفته دفاع مقدس برگرفته از مسئولیت و رسالتی است که همه ما نسبت به نسل جدید داریم و البته یادآوری این نکته که برای این انقلاب و نظام خون های پاک بسیاری داده است که باید از ارزش های آن پاسداری کنیم.

 علی محمدحسینی به تعدادی از شهدای معظم  شهر قزوین که در هفته دفاع مقدس با خانواده آنها دیدار و گفت و گو داشته اشاره کرد و گفت: این هفته با همراهی همکاران با خانواده چند تن از شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس دیدار داشتیم و با مرور خاطرات شهدا و جست و جوی سبک زندگی آنان تلاش کردیم تا در این مکتب شاگردی کنیم و چیزی یاد بگیریم.

پایان پیام./

تصاویر مرتبط