پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۱۱

صباغی شهردار قزوین خبر داد:کلنگ پارک ۱۸ هکتاری خانواده بزودی به زمین زده می شود

صباغی شهردار قزوین خبر داد:کلنگ پارک ۱۸ هکتاری خانواده بزودی به زمین زده می شود.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ مهدی صباغی در مراسم افتتاح بزرگترین بوستان مادر و کودک قزوین گفت: در ادامه پروژه‌های عمرانی و افزایش بوستان‌های شهر، به‌زودی سه هکتار به بوستان بانوان مینودر اضافه خواهد شد تا بتوانیم با این بوستان زمینه تفریح و آسایش بانوان منطقه را فراهم کنیم.

 

وی در ادامه از افتتاح کمربندی سبز قزوین بعنوان بزرگترین پروژه درون شهری در عید سعید غدیر خبر داد و افزود: ابر پروژه بلوار آیت الله باریک‌بین و بلوار پیامبراعظم برای اتصال جنوب به شمال شهر قزوین احداث شده است.

 

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از کمربندی سبز شامل بلوار آیت الله باریک‌بین و بلوار پیامبراعظم، شهروندان می‌توانند در کمتر از ۱۲ دقیقه از شمال به جنوب تردد کنند و معضل ترافیک این محدوده رفع خواهد شد. 

 

صباغی تصریح کرد: احداث کمربندی شرق قزوین ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد و می‌تواند گره‌گشای مشکلات شهروندان باشد.

 

این مسئول بیان کرد: رویکرد مجموعه مدیریت شهری قزوین توسعه جنوب شهر است تا با توزیع عادلانه امکانات بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم.

 

وی اضافه کرد: مردم باصفا و صبور جنوب شهر قزوین در گذشته با صبوری کامل مشکلات را تحمل کردند و ما رسالت داریم با توزیع مناسب امکانات زمینه برخورداری همگان را از خدمات شهری مهیا کنیم. 

 

صباغی تصریح کرد: امروز خرسندیم بزرگترین بوستان استان قزوین را در نقطه جنوب شهر افتتاح می‌کنیم و مکان امن و توام با آرامش، برای تفریح و استراحت و ورزش بانوان عزیز شهرمان ایجاد شده است.

 

شهردار قزوین در بخش دیگری از سخنانش از احداث استخر در جنوب شهر قزوین، ساخت و تکمیل تالار شهر برای اجرای برنامه‌های هنری مانند نمایش در دست اجراست که می‌تواند خبر خوبی برای هنرمندان باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: بوستان مادر و کودک با ۵۵ میلیارد تومان عوارض مردم ساخته شده و امیدواریم بتواند رضایت مردم منطقه جنوب شهر را جلب کند.

 

شهردار قزوین در ادامه گفت: باید بتوانیم با کنار گذاشتن اختلافات با وحدت عمل دنبال کار مردم باشیم، چرا که هرجا اختلاف باشد مردم آسیب می‌بینند.

 

صباغی بیان کرد: مردم به شادی و نشاط نیاز دارند و باید محیط‌های سالم و مفرحی داشته باشند، لذا باید تفرج‌گاه‌ها زیاد شود.

 

گفتنی است، بوستان بانوانِ مادر و کودک قزوین، با 4.3 هکتار مساحت با صرف هزینه 55 میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است.

 

تصاویر مرتبط