چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۳

صباغی شهردار قزوین:

سردار شهید قاسم سلیمانی سبب آبروی مسلمان و جهان اسلام است

صباغی شهردار قزوین گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی سبب آبروی مسلمان و جهان اسلام است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ مهدی صباغی شهردار قزوین در آیین رونمایی از تندیس سردار شهید قاسم سلیمانی که در میدان سرداران برگزار شد، افزود: امروز، آسایش و امنیت کشور را مدیون تلاش‌های شهید سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش هستیم.

شهردار قزوین در ادامه افزود: ارتفاع این تندیس ۷ متر و جنس آن از فایبرگلاس می باشد که این اثر به سفارش شورای اسلامی شهر، شهرداری قزوین و توسط سازمان زیباسازی شهرداری ساخته شده است.

وی تصریح کرد: این تندیس در راستای تکریم مقام و منزلت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ارج نهادن به تلاش‌های خالصانه و بی‌مانند ایشان در جهت اهداف جبهه مقاومت و تامین صلح و آرامش منطقه در میدان سرداران و ابتدای بلوار سردار سلیمانی نصب شده است.

صباغی خاطرنشان کرد: طراحی این تندیس توسط کارشناسان سازمان زیباسازی شهرداری قزوين و خلق اثر و شبیه‌سازی دقیق چهره و پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی توسط استاد عارفی منش که از بهترین هنرمندان مجسمه ساز کشور می باشد اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون اثر شاخصی از سردار حاج قاسم سلیمانی در شهر تهیه و ساخته نشده بود؛ یادآور شد: امیدواریم نصب این تندیس انعکاسی از مفاهیم ایثار، رشادت، شهادت و همچنین اثری ماندگار از این شهید نامی در شهر قزوین باشد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط