عصارزاده مدیر منطقه دو شهرداری قزوین خبر داد:
اجرای ۱۴۵ اقدام اجرایی در مرکز فوریتهای خدمات شهری منطقه دو قزوین
عصارزاده، مدیر منطقه دو شهرداری قزوین، از انجام ۱۴۵ مورد اقدام اجرایی توسط مرکز فوریتهای خدمات شهری این منطقه در شهریورماه امسال خبر داد و گفت: این اقدامات با هدف ارتقای کیفیت خدمات شهری و پاسخگویی سریع به نیازهای شهروندان انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ محمدابراهیم عصارزاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تسریع در رسیدگی به درخواستهای مردمی و بهبود سیمای شهری، مرکز فوریتهای خدمات شهری منطقه دو طی شهریورماه موفق به انجام ۱۴۵ اقدام اجرایی متنوع در سطح نواحی مختلف شده است.
وی افزود: این اقدامات شامل نصب و مرمت دریچهها و پلهای فلزی، اصلاح و بازسازی جداول فرسوده، مرمت جالیزها، نصب و برداشت موانع فیزیکی، و سایر خدمات مرتبط با زیباسازی و نگهداشت شهری بوده است.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این اقدامات در پاسخ به درخواستهای ثبتشده شهروندان در سامانه ۱۳۷ انجام شده است، گفت: هدف اصلی این فعالیتها افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقای سطح خدمات شهری در کوتاهترین زمان ممکن است.
عصارزاده در پایان تأکید کرد: مجموعه مدیریت منطقه دو شهرداری قزوین با تمام توان در مسیر بهبود چهره شهر و ارتقای رفاه عمومی شهروندان گام برمیدارد و تداوم این روند را از اولویتهای اصلی خود میداند.
پایان پیام.